niedziela, 28 września 2014

#2 - Gabrysia

Jestem po długiej przerwie i zostawiam Was z Gabrysią, którą zobaczycie tu jeszcze nie raz :) Świetnie mi się z nią pracuje, jest otwarta na moje pomysły, a przed obiektywem czuje się jak ryba w wodzie. Ostatnio zrobiłyśmy zdjęcia dokładnie takie, jakie zawsze chciałam zrobić i jestem mega zadowolona z efektów. Jednak na nie będziecie musieli jeszcze trochę poczekać. Postanowiłam, że posty będę publikować w niedzielę właśnie. Raz w tygodniu będzie optymalnie, a ja będę miała zdjęcia przez pewien czas w zanadrzu :)

Tutaj jeszcze dość "zwyczajne" zdjęcia, takie, jak miliony innych, ale z posta na post będzie ciekawiej!




3 komentarze:

  1. Albo mi się wydaje, albo ostrość na dwóch pierwszych skupiła się na sukience zamiast na twarzy ;-). Czy może to użycie jakiegoś rozmycia w programie do obróbki? Bo według moich wyliczeń pas głębi ostrości twarz powinien też objąć, w szczególności na drugim, bo co do pierwszego nie mam aż takiej pewności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje Ci się ;) Wiem, że ostrość powinna być skupiona na oczach i staram się do tego stosować, jednak nie zawsze jak widać wychodzi :P Cały czas "ogarniam" manuala, a każde kolejne zdjecie jest dla mnie ćwiczeniem :) Nieustannie staram się jednak dążyć do perfekcji, Twoje prace są dla mnie ogromną motywacją!

      Usuń
    2. Nie przejmuj się, u mnie też na początku zawsze lądowała nie tam gdzie powinna ;-). Czasami było jakieś fajne ujęcie, które nie nadawało się właśnie dlatego, że ostrość była nietrafiona. Na pewno ciągłe ćwiczenia pomagają, więc pstrykaj ile się da :-).
      A teraz napiszę, jak ja łapię ostrość: ustawiam sobie pole AF na oczy modela, naciskam do połowy migawkę i jeśli widzę, że złapało, to robię zdjęcie, a jeśli nie złapało, naciskam do połowy tyle razy, aż złapie.

      Usuń

Dziękujemy za każdy komentarz! ♡

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia